Siertuin / Ornate Garden Suite

Ik heb me laten verleiden om weer een ontzettende leuke stempelset te kopen. Ik heb alles wat erbij zit er ook meteen bij gekocht, dat noemen ze een suite. 
Hieronder staat de link naar mijn filmpje wat laat zien wat voor moois er deze keer inzit. Hou je van bloemen? Dan denk ik dat je deze wel erg leuk gaat vinden..... Wees gewaarschuwd! De Engelse naam voor deze set is Ornate Garden en de Nederlandse naam is Siertuin.


De set is als groot pakket compleet te koop (dan krijg je alle spullen die ik in het filmpje laat zien) maar alle onderdelen zijn ook los verkrijgbaar.

In onderstaand filmpje kun je zien wat er allemaal in deze set zit.


Wil je weten wat er allemaal in deze set zit en daar een plaatje van zien?
Klik dan op onderstaande link om alle informatie te krijgen over de producten. Deze zijn per 1 april te bestellen maar als je zeker wilt zijn dat je de spullen snel in huis hebt dan kun je alvast de bestelling aan mij doorgeven.

https://su-media.s3.amazonaws.com/media/Promotions/2020/Q2%20OOP/EU/03.03.20_FLYER_ORNATE_GARDEN_PREORDER_NL.pdf

Je kunt ook een verzoek doen aan mij om iets te maken met 1 van de artikelen uit de set, dan is dat voor mij ook een mooie uitdaging. 



Speciale actie: Bij aankoop van de complete set krijg je een gratis workshop met deze set erbij!

Mocht je andere vragen hebben dan kun je die ook altijd stellen.

Ik vertel graag over de kaarten en projecten die ik heb gemaakt en als je vragen over Stampin' Up hebt stel ze gerust ik help je graag. Ook als je andere artikelen wilt bestellen help ik je graag.

Groetjes Monique Bos
De Stempelhoek
destempelhoek@gmail.com
Tel 06 13119782


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Een nieuwe start. Ik ben weer online met de Stempelhoek. Ik ben even afwezig geweest door diverse omstandigheden maar ik ben weer klaar om...