Sale-A-Bration laatste maand



De actie van de Sale-A-Bration loopt nog deze maand tot en met 31 maart.

Als je nog in aanmerking wilt komen voor de gratis producten die je bij aankoop van € 60,- of een meervoud daarvan ontvangt dan kan dit nog een paar weken. Let wel op dat op=op!!

Er zijn ook weer nieuwe artikelen toegevoegd aan de reeds bestaande.


Ik heb met een aantal producten uit deze nieuwe folder deze 2 mannenkaartjes gemaakt.



Ik heb voor deze kaarten de volgende artikelen gebruikt:

Tags in Bloom

Well Dressed

Speciaal voor jou (NEDERLANDS)

Overige nieuwe artikelen van de SAB bij besteding van € 60,-:
Flowering Foils Specialty DSP

So Very Vellum Specialty DSP

Overige nieuwe artikelen van de SAB bij besteding van € 120,- :
Rise & Shine stempelset
Wil je meer weten over de nieuwe folder en de nieuwe producten die je mee kunt bestellen? Neem dan contact met mij op of kijk op mijn blog aan de rechterkant in de folder SAB 2.

Groetjes Monique Bos
De Stempelhoek
Flevomeer 20
1423 EN Uithoorn
Tel: 0613119782

Heb je andere vragen stuur me dan een berichtje of appje of messenger bericht en ik geef je de informatie die je nodig hebt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Een nieuwe start. Ik ben weer online met de Stempelhoek. Ik ben even afwezig geweest door diverse omstandigheden maar ik ben weer klaar om...