Embossingpoeder en bloemen

Deze week ben ik gaan experimenteren met een van de technieken. Embossingpoeder gebruiken is het nu geworden.

Ik heb gebruik gemaakt van onderstaande stempelset, die ontzettend veelzijdig is.






Wil jij ook leren hoe je dit kunt maken? Dan plannen we een workshop in om dit te doen. Wil je de materialen bestellen dat kan uiteraard ook. 

Voor alle vragen over dit project, het boeken van een workshop, het aanvragen van een catalogus of andere vragen kun je me altijd contacten, ik antwoord gewoonlijk binnen 1 dag. 

Of laat een bericht achter op mijn blog.

Groetjes Monique
destempelhoek@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Een nieuwe start. Ik ben weer online met de Stempelhoek. Ik ben even afwezig geweest door diverse omstandigheden maar ik ben weer klaar om...