Een nieuwe start.


Ik ben weer online met de Stempelhoek. Ik ben even afwezig geweest door diverse omstandigheden maar ik ben weer klaar om lekker creatief bezig te zijn.

In 2020 had ik grootse plannen om creatieve workshops te gaan geven maar helaas heeft Corona ervoor gezorgd dat dit helaas niet helemaal van de grond kwam. 

Ik ben inmiddels verhuisd naar Drenth en geniet hier nog elke dag van. 

Op dit moment ben ik druk bezig met het plannen van leuke activiteiten en zou ook graag jullie input willen weten.

o Pakketjes met beschrijving met alle benodigdheden

o Workshops op locatie

o Workshops met een specifieke stempelset

o Filmpjes op Youtube met uitleg over technieken

o Workshop op Speciaal verzoek

o Anders, namelijk...



Ik ben erg benieuwd waar er behoefte naar is, zodat ik daar ideetjes mee kan uitwerken.

Ik heb er in ieder geval onwijs veel zin in en hoop een boel mensen ook enthousiast te kunnen maken.

Mocht je nog vragen hebben stuur me gewoon een mailtje op destempelhoek@gmail.com.

Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Een nieuwe start. Ik ben weer online met de Stempelhoek. Ik ben even afwezig geweest door diverse omstandigheden maar ik ben weer klaar om...