Stampin' Up! Love What You Do

Love What You Do

Een van mijn favoriete zinnen. Ik hou ervan om te doen wat ik leuk vindt.
En dat is creatief bezig zijn met stempelen en nieuwe dingen bedenken.

En toevallig heet deze set ook zo.
Helaas gaat hij uit de catalogus en is dus nog maar beperkt verkrijgbaar.

Ik heb de link van mijn Youtube filmpje nu gewoon hieronder gezet want vorige keer stond de link helaas niet in mijn bericht dat via de mail werd verstuurd.

In het filmpje zie je hoe ik dit kaartje maak.













https://youtu.be/IYYuU-lxsVc

Wil je een berichtje krijgen als ik iets nieuws post op youtube? Dan kun je onder het filmpje klikken op abonneren en krijg je een mail als ik weer iets plaats. Hoe makkelijk is dat.

Dit zijn de producten die ik hiervoor heb gebruikt:



Groetjes Monique Bos
De Stempelhoek
destempelhoek@gmail.com
Tel: 0613119782

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Een nieuwe start. Ik ben weer online met de Stempelhoek. Ik ben even afwezig geweest door diverse omstandigheden maar ik ben weer klaar om...