Werken met de Stamparatus

Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat en dat jullie gezond zijn.

Ik blijf regelmatig filmpjes plaatsen met uitleg van bepaalde technieken of met bijvoorbeeld hulpmiddelen zoals vandaag.

De Stamparatus is handig om te gebruiken, vooral bij stempels die erg gedetailleerd zijn, als je die soms op een blok plakt, drukken ze niet helemaal goed af. Met de Stamparatus kan dat wel!

Ik heb weer een filmpje gemaakt om te laten zien hoe het werkt.
Mocht je nog vragen hebben of wil je materialen bestellen dan kun je me altijd mailen op destempelhoek@gmail.com


De gebruikte materialen zijn:


Groetjes Monique Bos
De Stempelhoek

Tel: 0613119782

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Een nieuwe start. Ik ben weer online met de Stempelhoek. Ik ben even afwezig geweest door diverse omstandigheden maar ik ben weer klaar om...