Everything is Rosy

Ik ben zo verliefd op deze set. De kleuren maar ook de bloemen in de stempelset. Deze kaartjes zijn gemaakt met het patroonpapier dat bij de set zit.



En ik maak zelf ook regelmatig zelf patroonpapier met Whisper White papier en stempels. Zie hieronder. Alledrie met achtergrondjes maar toch net even anders en een andere tekst.

Er zijn ook bijbehorende stansjes te koop en daar zal ik ook nog wat kaartjes mee maken. 

Nog meer leuke ideetjes staan op de SU Website

Wil je zien wat er allemaal in deze set zit of wil je deze bestellen met 15% korting? Kijk dan in mijn webshop https://my.stampinup.com/portal/en-gb/happening-now/current-promotions/everything-is-rosy deze gaat uit de collectie dus wees er snel bij!

Groetjes Monique Bos
0613119782





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Een nieuwe start. Ik ben weer online met de Stempelhoek. Ik ben even afwezig geweest door diverse omstandigheden maar ik ben weer klaar om...