Nieuwe Bloesem

Als demonstratrice van Stampin' Up! mag je een maand voordat de nieuwe actie begint al artikelen bestellen om hier mee aan het werk te gaan en mooie voorbeelden met de sets te maken. Ik wil deze set in het zonnetje zetten.
Mijn oog viel meteen op de Nieuwe Bloesems set en ja ik heb de Nederlandse versie gekozen. Hij is uiteraard ook in het Engels te bestellen. Ik heb ook de bijpassende dies besteld om de grote bloem uit te snijden maar je kunt er ook leuke bloemetjes extra mee uitstansen. De bloemen zijn ingekleurd met de stampin' Blends in dezelfde kleur als de achtergrondkaarten. 

Dit zijn de artikelen die ik heb gebruikt voor deze kaarten:


Wil je deze artikelen ook bestellen? Stuur dan een email naar destempelhoek@gmail.com.
Wil je ook deze kaarten leren maken? Vraag dan naar de mogelijkheden voor een workshop.

Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Een nieuwe start. Ik ben weer online met de Stempelhoek. Ik ben even afwezig geweest door diverse omstandigheden maar ik ben weer klaar om...