Uitleg via Youtube


Ik heb nog veel ideetjes die ik wil laten zien door middel van de filmpjes. Al veel andere Stampin'Up! Demo's zijn mij voorgegaan en ik wilde het steeds al weer proberen en nu is het gelukt.

MijnYoutube kanaal heet Stempelhoek. Of zoeken op Monique Bos.
En je kunt je abonneren zodat je niets mist.

Uitleg om een achtergrondje te maken met de Painted Poppies stempelset en bijpassende stansjes en gebruik van de tekst van de stempelset Tijdloze Tulpen.




Het volgende filmpje is een uitleg over 1 van de Sale-A-Bration actieproducten, de Card Kit. Ik pak het uit en leg uit hoe je deze kaarten kunt maken.



Mocht je nog vragen hebben over een van de filmpjes dan hoor ik het graag.

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat of de video goed te volgen is en wat je eventueel nog meer zou willen leren.

Groetjes Monique Bos
De stempelhoek 
destempelhoek@gmail.com
0613119782

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Een nieuwe start. Ik ben weer online met de Stempelhoek. Ik ben even afwezig geweest door diverse omstandigheden maar ik ben weer klaar om...