De Sale-A-Bration is nog volop op gang bij SU en vandaag wil ik er even eentje onder de aandacht brengen, de Card Kit.

Als je een bestelling plaatst van €60,- of meer mag je gratis een artikel toevoegen aan je bestelling uit de speciale folder. Deze actieloopt nog tot en met 31 maart 2020.





Een van deze producten is de Card Kit. Een setje voor beginnende knutselaars maar uiteraard ook voor gevorderden die niet veel tijd hebben maar toch even snel wat leuke kaartjes willen maken. Zie hieronder hoe ik ze heb gemaakt.





Wil je op de hoogte blijven van nieuwe filmpjes dan kun je je op mijn Youtube kanaal abonneren.

Heb je nog vragen over deze kaarten of de actie waarmee je zelf ook dit setje kunt bemachtigen? Stuur me een berichtje en ik help je ermee.

Groetjes Monique Bos
De stempelhoek 
destempelhoek@gmail.com
Tel: 0613119782

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Een nieuwe start. Ik ben weer online met de Stempelhoek. Ik ben even afwezig geweest door diverse omstandigheden maar ik ben weer klaar om...