Under My Umbrella



Zondag is het weer blogtijd.

Ik heb gekozen voor de leuke schattige stempelset Under My Umbrella. Ik heb hier 3 verschillende kaartjes mee gemaakt. Er is een bijpassende pons die het nog makkelijker maakt zodat je de onderdelen niet uit hoeft te knippen.

Wat is jouw favoriete kleur? Van links naar rechts Highland Heather, Mango Melody of Bermuda Bay?
Bij de stempelset zitten standaard Engelse teksten maar ik heb voor het middelste kaartje gekozen voor een Nederlandse stempelset uit de Sale-A-Bration set Speciaal voor Jou. Bij besteding van €60,- aan artikelen mag je deze set gratis meebestellen.  Artikelnummer 152769.
Wil je artikelen bestellen die ik heb gebruikt? Neem dan contact met me op dan verzorg ik graag je bestelling. 
Heb je interesse in het volgen van een workshop dan kun je ook contact met me opnemen en dan gaan we afstemmen waar de voorkeur naar uitgaat.
Wil je ook in mijn team komen? Vraag dan naar de mogelijkheden!


Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Een nieuwe start. Ik ben weer online met de Stempelhoek. Ik ben even afwezig geweest door diverse omstandigheden maar ik ben weer klaar om...