SU Love What You Do

Ik ben verliefd op deze stempelset.



Je kunt hier zoveel mooie kaartjes maken, ik heb er een paar geselecteerd maar heb meteen al nieuwe ideetjes gekregen toen ik ermee bezig was.

Ik heb weer gekozen voor vrij simpele kaartjes die iedereen kan maken.

Alleen met stempels en inkt en papier:
De achtergrond van deze kaartjes is gemaakt met een klein stempeltje met bloemetjes die ik willekeurig heb gestempeld en in het midden heb ik wat ruimte overgelaten voor de bloemenstempel. In 2 verschillende kleurencombinaties.
Kleuren die gebruikt zijn: Lovely Lipstick en Pacific Point en Stazon Jet Black

Kleuren die gebruikt zijn: Balmy Blue en Pacific Point en Stazon Jet Black

Of met het achtergrondje in de kleur Rich Razzleberry en de kleine bloemen ook en de grote bloemen in zwart en de tekst in Stazon Jet Black
Of met designpapier van deze serie en stempels inkt en ponsen.

Gebruikte kleuren Rich Razzleberry en Jet Black

Wil je meer weten over deze kaartjes?
Wil je de materialen bestellen die ik heb gebruikt voor deze kaarten?
Of heb je andere vragen?

Neem dan contact met mij op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Een nieuwe start. Ik ben weer online met de Stempelhoek. Ik ben even afwezig geweest door diverse omstandigheden maar ik ben weer klaar om...