Facebook Live Zaterdag 25 april 14.00 uur

Deze keer ga ik een mooie stempelset in het zonnetje zetten. 

Dat is Nieuwe Bloesems (of Forever Blossoms de Engelse versie)




Zaterdag 25 April om 14.00 uur geef ik een Facebook Live met deze set. 
Heb je deze set niet dan kun je ook meedoen met een andere stempelset met kleine stempeltjes, want ik gebruik van deze set deze keer de kleinere afbeeldingen. Ook als je dezelfde kleuren niet hebt kies dan zelf een paar kleuren die je mooi vindt bij elkaar.

Ben je niet in de gelegenheid om Live te kijken dan kun je het filmpje hier op mijn blog terugkijken want ik plaats hem ook op deze pagina zodra het voorbij is.

Dit zijn de benodigdheden. Zie ik je ook online op Facebook zaterdag?

Zoek op Facebook naar Monique De Stempelhoek Creatieve Creaties en doe mee.

Ik was niet helemaal tevreden met de kwaliteit van het filmpje van Facebook Live dus ik heb een youtube filmpje opgenomen met dezelfde spullen. 
Het beeld van de Facebook Live was te smal. Wil je weten hoe ik bovenstaand kaartje heb gemaakt? Kijk dan hieronder. Wil je op de hoogte blijven van filmpjes die ik plaats? Dan kun je onder het Youtube filmpje klikken op Abonneren dat is gratis en en dan krijg je een berichtje in je mailbox dat er een nieuw filmpje is bijgekomen.
Als je hier nog vragen over hebt hoor ik het graag.

Whisper White strook van 20 cm bij 10 cm.

Klik op het plaatje hieronder voor het filmpje



Groetjes Monique Bos
De Stempelhoek
destempelhoek@gmail.com
Tel 0613119782

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Een nieuwe start. Ik ben weer online met de Stempelhoek. Ik ben even afwezig geweest door diverse omstandigheden maar ik ben weer klaar om...