Achtergrondjes maken Facebook Live



Je kunt zelf heel makkelijk je eigen achtergrondjes maken voor een kaart, project of layout. Ik heb een filmpje gemaakt hoe je dit zelf kun doen en hieronder vind je alle benodigde materialen die ik heb gebruikt. Mocht je hier nog vragen over hebben dan hoor ik het graag.

De Stampin' Blends heb ik gebruikt om de neutrale rhinestones die gewoon transparant zijn in te kleuren zodat ze bij de inkt en het papier passen. Zo hoef je niet veel kleuren rhinstones te kopen en als je de Blends hebt kun je ze op die manier ook gebruiken.





Product List
Groetjes Monique Bos
De Stempelhoek
destempelhoek@gmail.com
Tel 0613119782



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Een nieuwe start. Ik ben weer online met de Stempelhoek. Ik ben even afwezig geweest door diverse omstandigheden maar ik ben weer klaar om...