Werken met de Stampin' Blends

Ik ben vandaag weer met dezelfde stempelset bezig geweest als degene in mijn Facebook Live filmpje van vorige week. Dat doe ik om de veelzijdigheid van de set aan te geven. Vorige week heb ik met de kleine afbeeldingen gewerkt en nu met de grote bloem.

Ik heb gekozen voor de stempelset en stansen van Nieuwe Bloesem en ben bezig geweest met het inkleuren met de Alcohol Markers van Stampin' Up! de Stampin' Blends om te laten zien dat het eigenlijk heel makkelijk is om zelf gestempelde afbeeldingen in te kleuren met diepte of schaduw.

Hier is het filmpje dat ook op Youtube staat. Als je op de hoogte wilt blijven van nieuw geplaatste filmpjes kun je je ook gratis abonneren op mijn Youtube kanaal. Onder het filmpje kun je op de knop aboneren klikken. 





Producten die ik heb gebruikt.
Groetjes Monique Bos
De Stempelhoek
destempelhoek@gmail.com
Tel 0613119782

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Een nieuwe start. Ik ben weer online met de Stempelhoek. Ik ben even afwezig geweest door diverse omstandigheden maar ik ben weer klaar om...