Werken met Stempels

Mijn doel is om andere stempelaars enthousiast te maken en te laten zien dat er veel meer mogelijk is met stempels dan je op het eerste oog ziet.

Met diverse kleuren papier en inkten die verkrijgbaar zijn in dezelfde kleuren kun je mooi je eigen verjaardagskaarten of leuke kleine kadootjes maken die heel persoonlijk gemaakt kunnen worden.

Ik ben ooit begonnen met stempelen en ben door andere enthousiaste stempelaars nog enthousiaster geworden. Je kunt ook veel van elkaar leren.

Je moet ook echt niet kijken als ik aan het knutselen ben wat ik een spullen om me heen heb verzameld. Papier, inkt, stempels, ponsen en noem maar op. Maar juist als je alles om je heen uitstalt komen er allerlei ideetjes omhoog.

Ik hoop op deze manier ook andere mensen net zo enthousiast te kunnen maken.

Als ik begin met een idee ziet het er zo uit:
Wat heb je nodig?
Stempelsets, inkt, papier, clear blocks om je stempels op te zetten, eventueel een achtergrondje, strass en pareltjes, dimensionals, lijm plakband, schaar en glitterpen en om mijn tafel te beschermen gebruik ik een vel gridpapier om lekker te kunnen kliederen.

Dan ga ik bekijken welke kleur of kleuren ik vandaag wil gaan gebruiken en dan begin ik met het creatieve proces.

Soms heb ik een idee, soms begin ik gewoon en zie wel wat er uitkomt.

Groetjes Monique Bos

0613119782







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Een nieuwe start. Ik ben weer online met de Stempelhoek. Ik ben even afwezig geweest door diverse omstandigheden maar ik ben weer klaar om...