Even voorstellen

Ik ben Monique Bos en ben al sinds 1999 aan het kaarten maken.
Ik heb diverse technieken uitgeprobeerd en ben begonnen met 3D en heb daarna nog zoveel bijgeleerd. Ik ben ook aan het scrapbooken geweest met foto's maar vind het prettiger werken met kleinere projectjes. Ik heb ook workshops sieraden maken gegeven.
Ik heb 3 jaar bij een hobbywinkel gewerkt als demonstratrice en heb daar ontzettend veel verschillende technieken uitgeprobeerd en aan klanten laten zien.

Nu ben naast mijn fulltime baan zo vaak mogelijk bezig met allerlei projectjes. Ik ben erg veel met stempelen bezig. En iedereen kan stempelen daar ben ik van overtuigd. Ik zal zoveel mogelijk leuke projectjes op mijn blog laten zien. Ook wil ik filmpjes gaan plaatsen met kleine uitleg hoe je zelf een simpel kaartje kunt maken. Ik moet alleen nog even uitproberen hoe dat het beste gaat....

Wil je meer weten over de gemaakte projecten of heb je een vraag over stempelen in het algemeen? Stuur me dan een email op destempelhoek@gmail.com en ik zal altijd antwoorden.

Ik woon in Uithoorn (NH)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Een nieuwe start. Ik ben weer online met de Stempelhoek. Ik ben even afwezig geweest door diverse omstandigheden maar ik ben weer klaar om...