Stempelset Witty-Cisms

Zondag middag en het is weer blogtime.

Ik heb een hele leuke grappige stempelset besteld uit de nieuw mini-catalogus en dat is deze: Artikel 151686.
Ik heb daar de volgende kaartjes mee gemaakt:
Allereerste 3 hele schattige geboortekaartjes. Van links naar rechts in de kleuren Balmy Blue, Blushing Bride en Mint Macaroon.
Daaronder Thank You Berry Much ingekleurd met Stampin' Blends in de kleuren Poppy Parade en Granny Apple Green.
Relax and Chinchilla out is met Smokey Slate ingekleurd en de hartjes zijn gestempeld met Merry Merlot.
En als laatste Lookin' Sharp is ingekleurd met Granny Apple Green.

Leuke kleine kaartjes van 10 x 10 cm die snel gemaakt kunnen worden.

Wil je extra artikelen gratis bij je bestelling krijgen? Bij besteding van € 60,- krijg je al een gratis artikel. Lees hier meer over de Sale-A-Bration.

Groetjes Monique Bos
De Stempelhoek 
destempelhoek@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Een nieuwe start. Ik ben weer online met de Stempelhoek. Ik ben even afwezig geweest door diverse omstandigheden maar ik ben weer klaar om...